ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

جهت استعلام قیمت فرم های اختصاصی فرم زیر را پر کنید

تبلیغات موثر در کسب و کار ها

 تبلیغات موثر و اثرگذار چیست ؟

 

از هر ۱۰۰۰ محصول جدید، فقط یک محصول به طور دائم بازار فروش پیدا می کند. چنین شانسی خیلی سخت به دست می آید. اما همیشه به خاطر داشته باشید که اکثر کالاها (از ۱۰۰۰ کالایی که وارد بازار می شوند) در وهله ی اول بدند (شاید هم کاملا بی ربطند) و اگر کالای شما نیاز مشتری را برآورده کند و در عین حال تبلیغات شما نیز مؤثر باشد، شانس شما به طور چشمگیری افزایش می یابد.

بنابراین چه چیزی باعث مؤثر بودن تبلیغات می شود؟ تبلیغات مؤثر عبارت است از:

ابتکاری: پیام تبلیغات را به شیوه ای کاملا جدید و ابتکاری ارائه دهید.

تند و کوبنده: عنوان تبلیغات، متن آگهی یا تصاویر باید به قدری گیرا و جذاب باشد که خوانندگان یا شنوندگان را در جای خود میخکوب کند.

به یادماندنی: تبلیغات باید طوری باشد که هر زمان مشتری ها به محصولات و خدمات مشابه) فکر می کنند، محصول شما را به یاد آورند.

واضح و روشن: پیام تبلیغاتی باید دقیق و روشن باشد، طوری که همه به راحتی آن را درک کنند.

روشنگر: تبلیغات باید در مورد کالای شما به مردم اطلاعات دهد و در عین حال دلایل مهمی برای خرید این کالا ارائه کند.

 

تبلیغات هدفمند برای کسب و کارها چه ویژگی دارد ؟

 

تبلیغات مؤثر باعث فروش کالا می شود. البته کالایی که به وعده های تبلیغاتی عمل کند. درضمن تبلیغات مؤثر باعث فروش کالاهای بد هم می شود، ولی فقط برای یک مرتبه.
مارک های جاافتاده ای که اغلب مردم هر روز استفاده می کنند مانند کوکاکولا، پپسی، مک دونالد، برگر کینگ، فورد، چوی و... - درست همانی هستند که در تبلیغات وعده داده شده است. در حقیقت این محصولات چنان به وعده های پرشور تبلیغاتی عمل می کنند که پس از مدتی چنین کالاهایی جزء لاینفک زندگی روزمره ی میلیونها نفر از مردم می شوند. این محصولات مارک دار می شوند؛ یعنی هرگاه به نوشابه ها، غذای سرپایی (Fast Food)، ماشین و... فکر کنید، چنین مارک هایی به ذهنتان می آیند. همانند داغی که گاوچران ها بر گاوهای خود می زنند، اثری که این محصولات بر روان شما و میلیون ها مشتری دیگر به جا می گذارد نیز هرگز از بین نمی رود. هنگام ساختن تبلیغات برای محصول یا خدمات خود نکات زیر را به خاطر بسپارید:

 هرگز وعده ای ندهید که نتوانید به آن عمل کنید.

اگرچه تبلیغات ممکن است در وهله ی اول مشتریان زیادی را جلب کند، اگر به وعده های این تبلیغات عمل نشود، در درازمدت مشتریان پراکنده می شوند.

 بهترین خصوصیات آنچه را می خواهید بفروشید تعیین کنید و سپس تبلیغات را حول وحوش همین خصوصیات بپرورانید.

فکر کنید ببینید چه خصوصیاتی موجب تمایز محصول شما در این رقابت می شود و سپس تمام حواس خود را متوجه همین خصوصیات کنید.

سعی کنید پیام تبلیغاتی به یادماندنی ای برای محصول خود خلق کنید.

باید کاری کنید که مردم زمانی که نیاز به محصولات و خدمات مشابه پیدا می کنند، کالاها یا خدمات حرفه ای شما را به یاد آورند.
 اگر پیام تبلیغاتی شما ابتکاری، روشن و دقیق باشد، اگر محصول یا خدمات شما واقعا به مردم فایده برساند و تبلیغات و سروصدایی را که به راه انداخته جوابگو باشد، در این صورت در مسیر صحیح برای تبلیغات مؤثر قرار گرفته اید.