کلینیک های زیبایی
به احتمال زیاد شما دوست عزیز که از طریق جستجو در گوگل وارد این صفحه شدهاید، صاحب کلینیک زیبایی هستید و قصد دارید برای تبلیغ کلینیک زیبایی خود اقدام کنید. از آنجایی که تعداد کلینیکهای زیبایی مدام در حال افزایش است. مطمئناً میدانید که فعالیت در بستر آنلاین مسیر شما برای رسیدن به مخاطبان هدف را کوتاهتر میکند و با تبلیغات آنلاین شما علاوه بر اینکه کمتر هزینه میکنید، نرخ بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی (آفلاین) خواهید داشت. برخلاف تصور افراد زیادی که فکر میکنند هر چه برای تبلیغات بیشتر هزینه کنند بازدهی بیشتری برای آنها دارد، باید بگوییم که تبلیغات مؤثر و هدفمند در پی شناخت بهتر مخاطبان شکل میگیرد؛ بنابراین بسیار مهم است که در این مسیر ابتدا مشتری و نیازهایش را به خوبی درک کنید و در جهت برآوردن نیاز آنها، دست به تبلیغات سازندهتری بزنید.
تبلیغات پر بازده
حال در ادامه ابزارها و روشهای معرفی و پروموت کلینیک های زیبایی را با هم بررسی می کنیم .
1- حضور شما در شبکه های مجازی از قبیل اینستاگرام، توییتر، لینکدین و ....
اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و حتی لینکدین میتوانند به رشد کسبوکار شما کمک کنند و بهتر است در این شبکهها پروفایل خود را ایجاد کنید و دست به تولید محتوا بزنید. مخصوصا اینستاگرام که در بلندمدت از طریق آن میتوانید کلینیک خود را به افراد بیشتری بشناسانید و از خدمات خود آگاه کنید. پس معطل نکنید و با یک برنامهریزی هدفمند، حضورتان را در شبکههای اجتماعی مناسب پررنگتر کنید.لازم است بدانید که از میان همهی شبکههای اجتماعی تنها بخشی از آنها میتوانند برای فعالیت شما در حوزه زیبایی مفید واقع شوند.
2- ثبت موقعیت مکانی کلینیک
حتماً دیده اید که اگر متنی در گوگل سرچ کنید، برخی مواقع نتایج جستجو را برحسب موقعیت مکانی نیز نمایش میدهد. گوگل با استفاده از آیپی و اطلاعاتی که موقع ثبتنام Gmail از شما دارد، موقعیت جغرافیایی شما را تشخیص داده و نتایج مربوط به آن منطقه را به شما نشان میدهد. شما هم میتوانید با ثبت کلینیک زیبایی خود در بخش گوگلمپو یا نرم افزار های مسیریابی مثل بلد، نشان و ..... در نتایج جستجو قرار بگیرید. حتماً در گوگلمپ اطلاعاتی از قبیل شماره تماس، آدرس، ساعات کاری، آدرس سایت، تصویر کلینیک، لوکیشن را ثبت کنید.
با این کار اعتبار و ارزش بیشتری برای بیزنس خود می سازید و دسترسی مشتریان به شما آسانترمیشود.
3- ساخت وبسایت جهت توضیح خدمات یا حتی نوبت دهی آنلاین
دوست دارید وقتی که افراد موضوعات مرتبط با کلینیک های زیبایی مثل لیزر پوست و مو ، تزریق ژل و .... را در گوگل سرچ میکنند، کسب و کار شما را در نتایج ببینند و وارد سایت شما شوند؟ اهمیتِ داشتنِ یک وبسایت کامل در این مواقع بسیار لازم میشود. وقتی کاربران وارد سایت شما شوند و به پاسخ سؤالاتشان برسند، اولین پایههای اعتماد در مشتری بنا میشود و شما در این فرآیند با رعایت مواردی برای داشتن یک سایت کامل میتوانید جذب مشتری زیادی داشته باشید.پس در کنار داشتن سایت خوب محتوای جذاب هم برای کاربران و مخاطبان شما لازم است که بخش بعدی به آن می پردازیم .
حالا تصور کنید که از طریق رسانههای دیگر مثلاً اینستاگرام افراد شما را بشناسند و وقتیکه برای دریافت اطلاعاتی مثل آدرس کلینیک و … بخواهند که در گوگل نام شما را سرچ کنند هیچ نشانهای از شما در گوگل نباشد. در این صورت اعتبار شما نزد افراد بسیار پایین میآید؛ بنابراین از داشتن یک وبسایت که اطلاعات کامل و جامعی را از خدمات، محصولات، نظر مشتریان، عکسهای قبل و بعد و هر آنچه را که باعث جلب نظر مشتری میشود را در اختیار افراد میگذارد، غافل نشوید.
تبلیغات اینستاگرام
4- اهمیت تولید محتوای تصویری و ویدیویی جذاب
با توجه به ماهیت اینستاگرام، تولید محتوای تصویری و ویدیویی بیشتر در این پلتفرم اهمیت مییابد. شما باید قبل از آنکه بخواهید تبلیغاتی انجام دهید، تلاش خود را بر روی تولید محتوا از قبیل : عکسها و بخصوص ویدیوهایی متمرکز کنید که روند و نحوهی کار شما را برای مشتری به نمایش بگذارد. افراد با دیدن محتوای ویدیویی بهتر میتوانند برای استفاده از خدمات شما تصمیم بگیرند و حس اعتماد سریع ایجاد می شود تا کلینیکی که نه تصویری نه مشتری و به واقع هیچ آثاری از مشتریان اون نیست . مثلاً ویدیوهایی در حین انجام کار روی یکی از مشتریها بگیرید تا مخاطبان با دیدن آن از نزدیک با خدمات شما آشنا شوند. حتماً تصاویر قبل و بعد در پیج خود داشته باشید و برای اینکه به واقعیت نزدیکتر باشد حتماً ویدیوهایی از این شکل (قبل و بعد) در پیجتان منتشر کنید.سعی کنید محتوا یونیک باشد برای خودتان باشد از پیج همکار یا سرچ گوگل پیدا نکرده باشید >